معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ب.ظ

"کاندوم نخی زنانه" علیه تجاوز کنندگان

امروزه ، اگرچه با مسابقات جهانی فوتبال در دستور کار قرار گرفته است ، "ژل کورد کاندوم های زنانه برضد متجاوزان در آفریقای جنوبی تولید شده است ، این کشور همچنین به عنوان کشوری شناخته می شود که تجاوز جنسی در آن شیوع دارد.
اندازه متن خبر
چاپ متن خبر
به نوشته روزنامه دیلی میل ، توسط یک پزشک آفریقای جنوبی به نام سونت ایلرز "تجاوز به عنف" ساخته شده است که به آن یک کاندوم زنانه روی دندان ها گفته می شود و در اثر نفوذ قلاب ها ، آلت تناسلی مرد به آن وصل می شود.

"کاندوم ماینی نخی ، که هیچ گونه ناراحتی برای زنان ایجاد نمی کند ، زندگی مرد تجاوزگر را در جهنم قرار می دهد.

براساس این خبر ، به محض وصل شدن قلاب در کاندوم نخی ، به دستگاه تناسلی مرد منتقل می شود ، تجاوزکننده نمی تواند خودبخود برداشته شود ، حتی اگر با درد عقب نشینی کند. به گفته دکتر ایلرز ، هرچه کاندوم تلاش بیشتری برای خارج شدن کند ، بیشتر در دستگاه تناسلی نر دفن می شود. کاندوم دردناک فقط با توجه به مراقبت پزشکی از بین می رود که متجاوز در حال انجام کار توالت و حتی راه رفتن باشد.

بنابراین متجاوز که باید به بیمارستان برود موظف است یقه را بگیرد.

دکتر ایلر اعلام کرد: 30 هزار کاندوم به اهداف آزمایشی در کشور به صورت رایگان برای زنان توزیع می شود ، جایی که پیش بینی می شود حوادث تجاوز جنسی به دلیل مسابقات فوتبال کمی افزایش یابد.

پس از اتمام کارآزمایی ، کاندوم های نخ شده با قیمت 1.50 پوند (تقریبا 3.5 TL) به فروش می رسند.

به گفته دکتر اِلر ، "کاندومهای نخی" بیشتر توسط خانمهایی استفاده می شوند که مجبورند به ملاقاتهای مشکوک بروند.

با این حال ، اختراع جدید انتقاداتی را با خود به همراه داشت. برخی از کارشناسان امنیتی می گویند که این عمل ممکن است باعث افزایش خشونت در هنگام تجاوز شود.

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
لادن محمدی

کاندوم نخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی