معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

10 راه خیره کننده برای پوشیدن رژ لب سیاه

نوشته شده توسط SOPHIE ROSS UEDDED FEB 21، 2020
رژ لب سیاه
BEAUTYISBORING
"آرایش دختر گات" حداقل از 90s پوند ، و به دلایل خوبی نگاهی ماندگار بوده است. رژ لب سیاه - مانند لباس با همان رنگ - در واقع تملق جهانی است ، فقط درصورتی که افراد به آن فرصت می دادند.

خوب ، ما خوشحالیم که اعلام کردیم که رژ لب سیاه در سال 2020 جایی نمی رود ، و شما مطمئناً نیازی به نفس کشیدن ندارید تا روند خود را کنار بکشید. از یک فرمول مات ساده گرفته تا شیک امبر ، شیوه های زیادی وجود دارد که بتواند رژ لب سیاه را لرزاند ، بدون اینکه انگار می خواهید فریاد بزنید ، "مامان نیست!" در زیر ، تمام الهامات (کاملاً پوشیدنی) مورد نیاز خود را برای یک پرتقال پرزرق و برق دار که در نهایت به شما پوشیده نخواهد بود ، پیدا کنید.

01
از 10
مایع اونیکس

یک فرمول مایع مات معمولاً به دلیل دقت بسیار مناسب برای مبتدیان مناسب است. می توانید ابتدا لب های خود را (یا با بوش جداگانه ، یا نوک برس نازک) خط کنید ، و سپس بقیه را پر کنید - بدون خونریزی ، بدون رگه - برای یک نگاه سریع و رنگدانه خنک. نکات حرفه ای: بهترین فرمول های مات آنهایی هستند که لب های شما را مرطوب می کنند ، نه اینکه در سطح صحرا خشک باشد.

رژ لب مایع سیاه شب بوک هنک و هنری
Hank & Henry The Night Owl 17 دلار
فروشگاه

02
از 10
پایان Iridescent

چاشنی تفریحی را با فرمول ذغال از جنس ذغال مات و غیره به آن اضافه کنید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک فرمول هولوگرافی است (موارد پوشیدنی مورد علاقه ما را در اینجا پیدا کنید) که بسیاری از آنها دارای عناصر آبرسان هستند ، بنابراین رنگ لب شما می تواند بدون پوسته و بدون نقص بماند. اما این فقط یک مزیت مهم است.

Bite Beauty Prismatic Pearl Creme Lip Gloss در طاووس
Bite Beauty Bism Beauty Prismatic Pearl Crème Lip Gloss in Peacock 25 دلار
فروشگاه

03
از 10
مات و معماری

روی درام بیاور یک فرمول لوکس و مات کاملاً به لبهای جسورانه و متوقف شده است و رفتن به لب مات فقط چند ساعت به نظر می رسد. شما حتی می توانید سعی کنید overlining را به تصویر کشیدن یک توهم بزرگتر نیز بدل کنید. (اختیاری: جفت کردن رژ لب سیاه خود را با پررنگ صورتی جسورانه ، از فرمول رژلب مایع متفاوت. درخشان.)

رژلب مایع ابدی کت فون D ابدی در جادوگران
رژلب مایع ابریشمی Kat Von D Everlasting 21 دلار
فروشگاه
04
از 10
مداد را انتخاب کنید

صحبت از 90 پوند: کاملاً قابل قبول اجتماعی است که مجدداً لب تان تیره تر از رژ لب تان باشد ، اما این بار ، آنرا "امبر" می نامند. برای رسیدن به ظاهر ، یک مداد لب سیاه ، دو سایه رژ لب با روحیه مشابه و یک برس لب را انتخاب کنید. قبل از استفاده از سایه تیره تر در نزدیکی مداد لب ، سبک ترین رژ لب را در مرکز لب خود بمالید (از پرت شدن اجتناب کنید). سپس جایی که سایه ها برآورده می شوند را مخلوط کنید. این ساده ، پوشیدنی است و باعث می شود مسیر شما فوراً بزرگتر شود.

لاینر NYX قابل جمع شدن به رنگ مشکی
NYX لوازم آرایشی و بهداشتی لاینر قابل جمع شدن $ 5
فروشگاه

05
از 10
براق گوتیک

رژ لب مات همیشه یک انتخاب است. شما به ظاهر متعهد هستید - و یک ظاهر خشک همیشه کمی اشباع شده (و به نوبه خود شدید) از یک براق به نظر می رسد. اگر می خواهید به این روند سهولت بخشید ، یک براق سیاه را امتحان کنید که به راحتی می توانید سوار شوید (یا پاک کنید!). هیچ تعهدی لازم نیست.

جفری استار براق به رنگ سیاه
Jeffree Star The Gloss 18 دلار
فروشگاه

06
از 10
مات نرم

یک فرمول سیاه و سفید مات - کاملاً مات و مات نیست ، اما هنوز هم صاف است - روش عالی دیگری برای سهولت در روند است. (یک فرمول سبک و خامه ای سبک مانند این از Fenty Beauty را امتحان کنید.) در اینجا تمام اثبات مورد نیاز شما وجود دارد که لب سیاه می تواند به همان اندازه قرمز کلاسیک خاص باشد - خصوصاً هنگامی که با یک جفت ساده و تیز جفت شوید آرایش چشم.

Fenty Beauty MATTEMOISELLE PLUSH MATTE LIPSTICK در F'in Black
رژلب Feth Beauty Mattemoiselle Plush Matte 18 $
فروشگاه

07
از 10
Sparkles Allover

فقط به این دلیل که رژ لب سیاه را دوست دارید به این معنی نیست که شما سرگرم کننده نیستید. اگرچه نمی توانید با یک فرمول سیاه و سفید مات اشتباه بگیرید ، ممکن است تاسف بخورید که یک براق خوب را با یک درخشش پرش کنید تا ابعاد آن بیشتر شود. و البته ، در حالی که ما در ده‘ 90 پله هستیم ، همه ما برای براق (نه چندان چسبنده) که تمام روز طول می کشد ، هستیم.

 

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

10
پایان کامل مات

روشی آسان برای این که به نظر برسید از فیلتر اینستاگرام در چهره خود استفاده می کنید؟ لب های سیاه مات و صورت کاملاً پودری. و برخلاف تصور عامه ، می توانید همزمان با این وضعیت گربه چشم ، لب و جسورانه و چشم جسورانه را لرزاند. آرایش چشم سیاه ، رژ لب سیاه را کاملاً تکمیل می کند - بدون اینکه خیلی مطابقت داشته یا مطابقت داشته باشد - و به نظر نمی رسد و هرگز از لوازم جانبی زیر چشم شکایت نخواهیم کرد.

مات مات راحتی رژ لب ، فروپاشی شهری به رنگ مشکی
Urban Decay Vice رژ لب راحتی آسایش 19 دلار
فروشگاه

09
از 10
نوارهای ظریف

اگر به زیبایی رژ لب در آمده اید ، سعی کنید مسیر خود را به یک شاهکار تبدیل کنید. رژ لب سیاه و سفید با رنگ نقره ای فلزی نقره ای: یک کیت لب دو رنگ در واقع برای این کار مناسب است و می توانید از یک برس لب برای رنگ کردن نوارهای متضاد و در عین حال ظریف استفاده کنید. سپس ، آماده "Wow" شوید.

کیت LET MAYBELLINE LIP STUDIO® PYTHON LET
کیت لب Maybelline Python Metallic 10 دلار
فروشگاه
10
از 10
ادی امبره

با استفاده از هر دو رژ لب لب و یک رژ لب سیاه می توانید به خون آشام اضافی بروید. برای داشتن ظاهری شبیه به این ، یک رنگ روشن تر انتخاب کنید تا در مرکز قرار بگیرید و کنتراست ایجاد کنید (فقط سایه ای انتخاب نکنید که آنقدر سبک باشد که نمی توانید آن را با سیاه مخلوط کنید). با پایان دادن به آن با یک براق کاملاً براق و یا یک رنگ مشکی براق ، روحیه را روشن کنید (یا نه!)

لب زیبایی و زیبایی لبخند استیلا لب سیاه و سفید
براق لب های زیبایی Stila Cosmetics Beauty 15 $
فروشگاه
 16 مورد حماسی ترین رژ لب ، فاش شد

 

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی