معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۱۲ ب.ظ

اسپری برای زود انزالی کمک می کند

مردان "آخرین" 2.4 برابر طولانی تر با اسپری بی حس کننده روی آلت تناسلی مرد

توسط Daniel J. DeNoon
بازبینی شده توسط لوئیز چانگ ، MD ، در 26 ژانویه 2007
از بایگانی های وب
26 ژانویه 2007 - بر اساس مطالعه شرکت تولید کننده اسپری آزمایشی ، اسپری بی حس کننده برای مردان دارای انزال زودرس زمان "پایدار" را دو برابر می کند.

اسپری آئروسل با دوز اندازه عوارض اسپری تاخیری
گیری شده مخلوطی از بی حس کننده های لیدوکائین و پریلوکائین است. 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی نوک آلت تناسلی مرده می شود.

قبل از استفاده از اسپری ، 54 مرد دگرجنسگرای مورد مطالعه ، به طور متوسط ​​یک دقیقه پس از نفوذ واژن انزال کردند.

در این آزمایش ، در چهار نوبت ، نیمی از مردان 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری بی حس کننده استفاده کردند ، نیمی دیگر از دارونما بدون مواد فعال.

مردان یا شرکای آنها از کرونومتر برای اندازه گیری زمان نفوذ واژن تا انزال استفاده کردند.

نتایج:


مدت زمان ماندگاری برای 55٪ از مردان اسپری کننده و 35٪ از مردان دارونما به دو دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
مدت زمان ماندگاری برای 40٪ از مردان اسپری کننده و 13٪ از مردان دارونما به سه دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
مدت زمان ماندگاری برای 20 درصد از مردان اسپری کننده و 13 درصد از مردان برای دارونما به چهار دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
به طور متوسط ​​مردانی که اسپری دریافت کردند 2.4 برابر بیشتر از افرادی که دارونما دریافت کردند دوام آوردند.
زمان انزال زودرس تا زمان انزال مشخص نشده است. طبق راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی IV (DSM-IV) ، انزال زودرس "انزال مداوم یا مکرر با حداقل تحریکات جنسی قبل ، روشن یا اندکی پس از نفوذ و قبل از آن است که فرد بخواهد."

حدود 70٪ از مردانی که از اسپری استفاده می کردند و کمتر از 50٪ از مردانی که از دارونما استفاده می کردند گفتند که زمان بیشتری برای انزال دارند.


حدود 60٪ از شرکای زن مردانی که از اسپری استفاده کرده اند و حدود 30٪ از شرکای مردانی که از دارونما استفاده کرده اند ، گفته اند که این مردان کنترل بهتری بر انزال خود دارند.

این اسپری TEMPE - مخلوط موضعی یوتکتیک برای انزال زودرس - توسط سازنده Plethora Solutions Ltd. لندن ، که بودجه مطالعه را تهیه کرده است ، نامیده می شود. هنوز در بازار موجود نیست.

پیشنهادی

محققان Wallace C. Dinsmore ، MD ، از بیمارستان رویال ویکتوریا ، بلفاست ، ایرلند شمالی و همکارانش نتیجه گیری کردند: "TEMPE" در صورت لزوم "این امکان را دارد که گزینه مناسب و جدیدی برای درمان مردان با انزال زودرس ارائه دهد."

اسپری عوارض جانبی کمی داشت.

چهار نفر از 26 مردی که از TEMPE استفاده کردند عوارض جانبی را گزارش کردند. سه نفر دچار بی حسی آلت تناسلی مرد شدند ، و یک نفر اختلال نعوظ را گزارش کرد.


فقط یکی از شرکای جنسی مردان عارضه جانبی را گزارش کرد: احساس سوزش خفیف در هنگام مقاربت.

Emla ، اهل AstraZeneca ، همچنین مخلوطی از لیدوکائین و پریلوکائین است. این فرمولاسیون کرم دارد و باید همراه با کاندوم استفاده شود. TEMPE نیازی به استفاده از کاندوم ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی