معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۴۵ ب.ظ

قیمت بهترین کاندوم

اندازه های کاندوم سنتی
 

اندازه کاندوم های سنتی چیست؟ ممکن است فکر کنید کاندوم ها در اندازه های بسیار متنوعی در دسترس هستند. در واقع این دیدگاه بسیاری از مردم است:

کاندوم دانکن باناتین
اما این درک بیش از هر تفاوت قابل توجهی در ابعاد واقعی آنها مدیون بازاریابی هوشمندانه چیزهایی مانند "XL" یا اندازه کاندوم "مگنوم" است.

قبل از TheyFit ، طول اکثر اندازه های کاندوم سنتی 8.1 "(205 میلی متر) بود. در واقع ، تمام اندازه های کاندوم (به استثنای TheyFit) حداقل 7" طول بودند - حتی آنهایی که "کوچک" به نظر می رسید.

نگاهی به نمودار اندازه کاندوم در زیر بیاندازید - ممکن است از نتایج متعجب شوید:

نمودار اندازه کاندوم
 

همانطور که از نمودار اندازه کاندوم مشاهده می کنید ، بیشتر اندازه های کاندوم سنتی بسیار شبیه به هم هستند. طول همه آنها حداقل 7 "طول (بیشتر آنها 8" +) است و اکثر قریب به اتفاق عرض های اسمی در حدود 52-56 میلی متر جمع شده اند.

در مقایسه ، اندازه کاندوم TheyFit از 4.8 "طول شروع می شود ، تا 9.4" افزایش می یابد و با عرض اسمی از 41-69 میلی متر مطابقت دارد. قبلاً چنین تنوعی از اندازه کاندوم در دسترس نبوده است.

عرض اسمی
"عرض اسمی" دقیقاً چیست و چرا اینقدر مهم است؟

 

 

قیمت بهترین کاندوم  عرض اسمی اصطلاح عجیب صنعت کاندوم است که اکثر مردم هرگز نام آن را نشنیده اند. این قطر را در انتهای باز یا نزدیک یک اندازه کاندوم خاص ، هنگامی که صاف گذاشته شده است ، اندازه گیری می کند. روی جعبه هر کاندومی که در اروپا فروخته می شود چاپ شده و اگر می دانید چگونه آن را تفسیر کنید ، به شما امکان می دهد اندازه مناسب کاندوم متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

در واقع ، به تعداد بسیار کمی از جوانان آموزش داده می شود که معنای عرض اسمی یا اهمیت آن هنگام تحصیل رسمی جنسی چیست. این شرم آور است ، زیرا هنگام انتخاب اندازه مناسب کاندوم برای نیازهای شما ، مهمترین جنبه مهم است. عرض اسمی را درست دریافت کنید و تا رسیدن به اندازه مناسب کاندوم مناسب (که در جای خود ایمن باقی بماند) و داشتن یک رابطه جنسی ایمن و لذت بخش راهی طولانی خواهید داشت. وقتی جوانان از رابطه جنسی ایمن با کاندوم لذت می برند ، در وهله اول احتمال استفاده از کاندوم بیشتر است.

نصب کاندوم
بیشتر نعوظ ها وسیع ترین (بزرگترین دور) در پایه آنها است ، جایی که در هنگام رابطه جنسی باز شدن کاندوم استراحت می کند. بنابراین عرض اسمی اندازه کاندوم که انتخاب می کنید با این قسمت از نعوظ شما ارتباط مستقیم دارد. این ناحیه پایه نعوظ شما نیز برای راحتی و حسی که در حین رابطه جنسی احساس می کنید بسیار مهم است ، زیرا آنجاست که تمام انتهای عصب و رگ های خونی به بدن باز می شوند.

اندازه کاندوم خیلی تنگ اگر اندازه کاندوم با عرض اسمی را خیلی کوچک انتخاب کنید (نگاه کنید به تصویر ، سمت راست) ، کاندوم در قاعده خیلی محکم خواهد بود. این کمی شبیه قرار دادن یک نوار الاستیک روی مچ دست شما است - احساس سفتی می کند ، یک اثر قرمز برجای می گذارد و آسیب می بیند. بیشتر مردانی که گزارش می کنند "هنگام پوشیدن کاندوم چیزی احساس نمی کنند" در واقع از اندازه کاندوم با عرض اسمی بسیار کوچک استفاده می کنند. کاندوم در حال فشار به گوشت نعوظ آنها است ، خون رسانی را قطع می کند و انتهای عصب را له می کند - به همین دلیل آنها در حین رابطه جنسی نمی توانند احساس زیادی داشته باشند.

به طور معمول ، بیشتر این مردان سپس با خرید کاندوم های "نازک" سعی می کنند مشکل را برطرف کنند - اما اگر عرض اسمی اینها هنوز نادرست باشد ، مشکل باقی خواهد ماند. به نوبه خود ، بسیاری از این مردان با استفاده از ایست کامل کاندوم به تعویق می افتند. جای شرمساری است ، زیرا رفع اشکال (عرض اسمی صحیح اندازه کاندوم) بسیار ساده است!

از طرف دیگر اگر اندازه کاندوم با عرض اسمی را خیلی بزرگ انتخاب کنید (نگاه کنید به تصویر سمت چپ) ، کاندوم در قاعده خیلی شل خواهد بود - در حین رابطه جنسی احتمالاً کمی بلغزد یا حتی همه با هم می افتد . این کار انتقال نادرست احساسات جنسی را به درستی انجام می دهد و بعید است که این مردان از استفاده از کاندوم در حین رابطه لذت ببرند.

رفع این زمان به همان اندازه ساده است - کاندومی با اندازه اسمی کمتر از اندازه کاندوم انتخاب کنید.

بخاطر بسپارید - تمام اتصالات اندازه کاندوم برای اطمینان از ثابت ماندن در هنگام استفاده باید حداقل دارای عنصر "راحتی" باشند. اما خیلی راحت (خیلی تنگ) و لذت بخش نخواهد بود - احساس زیادی نخواهید کرد و ممکن است نعوظ خود را از دست بدهید. با این حال - خیلی آرام (خیلی شل) و کاندوم می لغزد یا در بدترین حالت کاملاً می افتد!

آیا از دانستن این مطلب در مورد اندازه کاندوم و دیدن نمودار اندازه کاندوم متعجب شدید؟

آیا می دانید عرض اسمی چیست ، یا لذت بردن از رابطه جنسی با کاندوم چقدر مهم است؟

اگر می خواهید کاندوم بیشتری به نمودار اندازه کاندوم اضافه شود یا س questionsال دیگری دارید ، لطفاً در تماس باشید و خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

شما می توانید در اینجا بیشتر بدانید که چرا مناسب بودن کاندوم در بدن باعث ایجاد مشکل در حین رابطه جنسی می شود ، از جمله نمودارهای بیشتر ما.

چرا نگاهی به چگونگی مقایسه اندازه کاندوم TheyFit با برخی از اندازه های کاندوم محبوب Durex با کلیک اینجا نمی اندازید؟ Durex یک مارک کاندوم بسیار محبوب در اروپا است ، مشابه Trojan در ایالات متحده آمریکا یا Okamoto در ژاپن.

 

مطالب مرتبط :  


خرید کاندوم --ok

قیمت کاندوم ---ok

خرید کاندوم خوراکی--ok 

قیمت کاندوم برقی----ok

کاندم قیمت ---ok

طرز استفاده از کاندوم----ok

خرید کاندوم برقی----ok

کدام کاندوم بهتره---ok

خرید کاندوم عروسکی---ok

خرید کاندوم خوراکی----ok

کاندوم برقی دیجی کالا

خرید کاندوم پرداخت در محل---ok

خرید کاندوم دهانی---ok

بهترین کاندوم----ok

کاندوم دیجی کالا

خرید دیلدو از دیجی کالا

کاندوم عروسکی---ok

خرید کاندوم خاردار----ok

قیمت بهترین کاندوم--ok

بهترین کاندوم نی نی سایت

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم فضایی

بهترین کاندوم دیجی کالا

خرید کاندوم

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت

بهترین نوع کاندوم

انواع کاندوم و موارد استفاده

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم

بهترین کاندوم تاخیری

کاندوم کاپوت

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت

قیمت کاندوم

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری

بهترین مارک کاندوم که پاره نشه

خرید کاندوم ساگامی

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم خاردار

بهترین مارک کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی