معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

راه سوم در معضل کاندوم زنان اختراع شد.

دو سال پیش دانشمندان اعلام کردند که هیچ شوخی بر روی کاندوم باقی نمانده است. کسانی که کل داروخانه را برای خرید کاندوم می خرند ، که در آخرین لحظه های مناسب و مناسب برای نگهداری کاندوم در خانه ، کاندوم را کنار می گذارند ... ما از گفتگو درباره این مفاهیم خودداری می کنیم. نه همه باید بشنوند ، بلکه به عنوان یک کندین خجالت رفلکس

انعکاس حمل کاندوم برای زنان موضوع دیگری است ... ما می دانیم که لوازم جانبی مورد علاقه زنان برای حمل کیسه کاندوم نیست. کاندومها که عملکرد آنها همیشه قابل تقدیر است اما در سطح "ماه را نمی دانستم!" باقی مانده است. وقتی حمل می شود ، جزو محصولاتی نیستید که خانمها حمل آن را ترجیح دهند؟ آیا بازاریابی اشتباه است یا ادراک در جهت مخالف پیش می رود؟ تیفانی گاینز 24 ساله ، که در جستجوی پاسخ این سؤال ، خود را در بازار یافت ، کاندوم Lovability را تأسیس کرد.

کاندوم Lovability محصولی است که به طور کامل برای خانم ها طراحی شده است. جعبه کاندوم استتار شده در بین کرم ها ، رژ لب ، حداکثر زباله در کیسه های زنانه. هدف این است که زنان نسبت به محافظت احساس راحتی کنند.

گاینز که روش تبلیغ اجتماعی را برای تبلیغ محصول خود انتخاب کرد ، یک میکروفون را در دست خود گرفت و از مردم سؤال کرد که آیا زنان باید کاندوم بپوشند؟ وی گفت ، گسترش میکروفون در قله رکاب های تمدن مردان ، آنها از زنانی که دارای کاندوم هستند ، قدردانی می کنند. زنان بر اساس شرم گفتند که از حمل کاندوم ترس دارند. وقتی یک زوج را می بینیم که در تلویزیون به عنوان کشوری که از RTÜK شکایت دارد ، در حال بوسه زدن هستند ، کم و بیش می توانیم حدس بزنیم که آیا ما آماده این محصول هستیم یا نه.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی