معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

ترشحات واژن چگونه کنترل می شود؟

هرگونه ترشح از بدن می تواند شرم آور باشد. اگر نمی دانید چگونه به روش بهداشتی با ترشحات واژن مقابله کنید ، ممکن است با مشکلاتی نظیر بو و یا لکه های تخلیه مواجه شوید که ممکن است برای شما شرم آور باشد. بسیاری از جریان ها طبیعی تلقی می شوند و به طور منظم تعادل pH واژن کمک می کنند. ممکن است جریانهای دیگر نشان دهنده مشکلات واقعی باشد که با داروهای بدون نسخه قابل درمان هستند یا با کمک یک متخصص شناسایی می شوند.


 
روش
1
ارزیابی مسئله
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 1
1
تصمیم بگیرید که جریان شما طبیعی است یا نه. ترشحات واژن معمولی ظاهری شفاف یا شبیه به شیر دارند. این ماده طبیعی ، لغزنده واژن را پاک کرده و آن را از میکروب های مضر خارج می کند. ترشحات عادی بی بو است. این ترشحات ممکن است نازک باشد ، رشته ای یا نقاط سفید ممکن است وجود داشته باشد. اگر جریان شما مثل این است ، اشکالی ندارد. ترشح طبیعی برای سالم ماندن واژن بسیار مهم است.

 
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 2
2
انواع ترشحات واژن را یاد بگیرید. انواع مختلفی از ترشحات واژن وجود دارد. این گونه ها با توجه به رنگ و شدت جریان طبقه بندی می شوند. برخی از آنها طبیعی است ، برخی دیگر ممکن است نشان دهنده یک مشکل بهداشتی باشد که نیاز به درمان دارد. [1]
ترشحات نازک ، سفید ، پنیر: معمولاً نشانه عفونت قارچی است. ممکن است با خارش یا تورم اطراف ولو همراه باشد.
ترشحات سفید ، زرد یا خاکستری: این نوع ترشحات ، به خصوص اگر بوی ماهی وجود داشته باشد ، احتمالاً نشانه مشکل واژینوز باکتریایی است. ممکن است با خارش یا تورم همراه باشد.
ترشحات زرد یا سبز: ترشحات زرد یا سبز طبیعی نیست ، به خصوص اگر نازک ، برآمدگی باشد یا بوی بد دارد. این ترشحات ممکن است علامتی از عفونت تریکوموناز باشد ، که اغلب در طی مقاربت جنسی منتقل می شود.
ترشحات قهوه ای یا خونین: ترشحات قهوه ای یا خونین ممکن است در اثر قاعدگی نامنظم ایجاد شود. اما اگر درد لگن یا خونریزی واژن دیده شود ، ممکن است نشانه بیماری جدی تر مانند سرطان دهانه رحم باشد.
ترشح و ترشحات زرد: ترشحات از این نوع ، به ویژه درد لگن ، ممکن است علامت سوزاک باشد.

سلامتی بدن را در نظر بگیرید. عواملی مانند آنچه شما می خورید ، خواه از چرخه قاعدگی خود استفاده می کنید ، قرص های ضد بارداری ، از چه داروهایی در هنگام شیردهی استفاده می کنید ، چه باردار باشید و چه استرس زا ، بر ترشحات واژن تأثیر می گذارد.
اگر از صابون های حاوی آنتی بیوتیک ها ، دوش های واژن ، محصولات بهداشتی زنانه یا عطر استفاده می کنید ، ممکن است تعادل pH طبیعی واژن را مختل کنید. شما نمی توانید از مصرف آنتی بیوتیک خودداری کنید ، اما همیشه باید از مصرف محصولات زنانه حاوی دوش و عطرهای واژن جلوگیری کنید - زیرا اینها برای بدن بد هستند.
حاملگی ، دیابت یا عفونت در آن قسمت از بدن شما می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد.
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 4
4
به اشیاء خارجی نگاه کنید. آزاد شدن طولانی مدت تامپون در مهبل ممکن است باعث ترشحات غیر طبیعی شود. بعضی از خانمها حتی فراموش می کنند که در واژن او یک تامپون وجود دارد! در مهبل شما ممکن است با اشیاء دیگری که ممکن است باعث ترشح شود مواجه شوید. (از آنجا که بدن سعی در بیرون راندن آنها دارد.) شایع ترین نمونه این کاندوم پاره شده در واژن است.
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 5
5
بین رنگ ها و بو های ترشحات واژن تفاوت قائل شوید. رنگ مشخص یا بوی ناخوشایند در مهبل ممکن است نشانه عفونت لگن بعد از عمل ، بیماری التهابی لگن (PID) ، آتروفی واژن در دوران یائسگی ، تریکوموناز یا واژینیت و سایر عفونت های واژن باشد. همه این موارد باید توسط پزشک تشخیص داده شود و طبق تجویز پزشک معالجه شود.
رنگ ترشحات واژن به همراه واژینوز باکتریایی به رنگ خاکستری ، سفید یا زرد است. بوی فعلی مثل ماهی است.
در صورت ابتلا به کلامیدیا ، ترشحات مایع یا زرد ممکن است رخ دهد.
اگر جریان نازک و سفید دارید ، این ممکن است نشانه ای از عفونت های قارچی باشد. چنین جریانی عموماً چگالی شبیه پنیر رسوب (سفید و تکه تکه) دارد. ترشحات شبیه به پنیر نیز نشانه ای از عفونت کلامیدیا (کلامیدیا) است ، یک عفونت شایع جنسی (STI).
اگر قاعدگی نامنظم دارید ، در صورت ابتلا به سرطان آندومتر یا گردن رحم ، ممکن است متوجه ترشحات خونین یا قهوه ای شوید.
اگر مبتلا به بیماری تریکوموناز هستید ، می توانید بر روی ترشحات بو ، زرد یا سبز ، کف بزنید.
اگر بیمه درمانی ندارید ، کلینیک هایی وجود دارد (مانند مراکز تنظیم خانواده) که معاینه و درمان زنان را ارزان یا رایگان ارائه می دهند.
تا زمانی که علت جریان را بدانید از دارو استفاده نکنید. داروها برای بیماری هایی مانند عفونت های قارچی در دسترس هستند. اگر این اولین بار است که به این نوع عفونت مبتلا شده اید ، نباید خود آن را تشخیص دهید. اگر در واژن خود عفونت مخمر نداشته باشید اما برای عفونت مخمر اقدام به مصرف دارو می کنید ، این ممکن است در آینده مشکلات بعدی ایجاد کند.

2
درمان جریان عادی
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 6
1
از دستمال مرطوب استفاده کنید. وقتی به حمام می روید ، جزر و مد اضافی را پاک کنید. سعی کنید دستمال را خیلی داخل قسمت واژن خود نچسبانید. فقط باید قسمت بیرونی را پاک کنید. از دستمال مرطوب بدون عطر استفاده کنید که حتی الامکان مواد شیمیایی کمی داشته باشد.
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 7
2
لباس زیر خود را عوض کنید. تغییر لباس زیر 2-3 بار در روز می تواند به حل این مشکل کمک کند. این امر به جلوگیری از ایجاد باکتری در مهبل کمک می کند و همچنین باعث کاهش ناراحتی و بو در مهبل می شود.
از نوع مناسب لباس زیر مطمئن شوید. پوشیدن نوع اشتباه لباس زیر حتی ممکن است دلیل این مشکل باشد! از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید که واژن بتواند نفس بکشد (شلوار محکم ممکن است این مشکل را ایجاد کند).
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 8
3
بدن خود را تهویه کنید. اطمینان حاصل کنید که بدن شما تا آنجا که ممکن است هوا بخورد. در صورت امکان برهنه بخوابید یا بدون شلوار و لباس زیر در خانه راه بروید. هوا از سوزش پوست جلوگیری می کند و احتمال عفونت را کاهش می دهد. اگر تعادل باکتری در بدن شما مختل شود ، تهویه بدن به بدن اجازه می دهد تعادل طبیعی را حفظ کرده و خود را بهبود ببخشد. در این روش ، مشکل نیز می تواند به برطرف کردن خود کمک کند.
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 9
4
در صورت ترشح بیش از حد از پد معمولی یا پد روزانه استفاده کنید. بدن اغلب برای از بین بردن چیزی در داخل ، ترشح ایجاد می کند ، و بدیهی است ایده خوبی نیست که آن را با استفاده از یک پد در نزدیکی بدن خود نگه دارید. بنابراین معمولاً می توانید از استفاده از این لنت ها خودداری کنید. با این وجود ، اگر واقعاً نیاز دارید که این جریان را تحت کنترل داشته باشید یا اگر جریان آن برای کنترل بسیار خراب است ، می توانید از یک پد معمولی یا روزانه روزانه استفاده کنید. سعی کنید تا حد ممکن آنها را تغییر دهید.
استفاده از دوش واژن. بیشتر دوشهای واژن خارجی حاوی "عطر" یا صابون هستند. آنها می توانند به شما در کوتاه مدت احساس تمیز کنند ، اما در طولانی مدت آنها واقعاً مشکل را بدتر می کنند. آنها تعادل pH طبیعی واژن را مختل می کنند و باعث می شوند واژن خیلی سخت کار کند تا تعادل pH طبیعی را بازگرداند.
تصویر با عنوان کنترل واژینال تخلیه مرحله 10

سعی کنید از داروهای گیاهی برای کنترل جریان استفاده کنید. گیاهان برای جلوگیری از ترشحات غیر طبیعی از مهبل ، یک روش درمانی ایمن و مؤثر را ارائه می دهند. بیشتر داروهای گیاهی برای از بین بردن عفونت در مخاط واژن ، درمانی مؤثر ارائه می دهند. بیشتر اینها دارای خاصیت قابض مخاط هستند که باعث کاهش جریان غیر طبیعی جریان می شوند.
اعتقاد بر این است که گیاهانی مانند پیپالی (فلفل بلند اندونزی) بدن را با از بین بردن ارگانیسم های عفونی پاکسازی می کنند.
گیاهانی مانند Saraca ashoka (درخت Ashoka) ، Symplocos racemosa ، Cyperus rotundus (buckthorn) ، Ficus benghalensis (لاستیک بنگال) ، vetiveria zizanioides (vetiver) ، Andropogon muricatus (vetiver) و اقاقیا باعث کاهش ترشحات واژن به دلیل مخاطی می شوند.
گیاهانی مانند Cimicifuga Racemosa (مارماهی سیاه) به از بین بردن عفونت قارچی و کاهش التهاب ناشی از ترشحات واژن کمک می کند.
نکات
اگر دوستانتان فکر می کنند به دلیل بو بودن ، بو و کثیف هستید ، نترسید. چون تو نیستی این اتفاقی است که برای همه می افتد.
اگر متوجه تغییر رنگ و بوی جریانی شدید ، سعی کنید رژیم خود را تغییر دهید ، آب بیشتری بنوشید و مکمل های ویتامین را به روزمرگی خود اضافه کنید. اگر این کار نکرد ، به پزشک مراجعه کنید. بهتر است با مادر خود به پزشک مراجعه کنید. وقتی احساس بدی می کنید ، او از شما حمایت می کند و این باعث می شود رابطه شما تقویت شود.
برای جلوگیری از کثیف شدن لباس زیر می توانید از یک پد روزانه استفاده کنید.

 

منبع :  sanykala

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
لادن محمدی

ترشحات واژن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی