معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ب.ظ

کاندوم تاریخ است؟

کاندوم تاریخ است؟

کاندوم مورد استفاده مردان برای کنترل تولد به زودی تاریخ خواهد بود. با تشکر از یک ژن تازه کشف شده برای تولید اسپرم ، می توان قرصهای ضد بارداری در مردان تولید کرد

تحقیقات در مرکز بهداشت باروری در دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند ژن جدیدی را برای تولید اسپرم سالم یافت. با این اختراع ، ممکن است یک قرص ضد بارداری مرد ایجاد شود. طبق تحقیقات انجام شده در مورد خوکچه هندی ، ژن مهمی در آخرین مرحله تولید اسپرم یافت شد. کارشناسان این مطالعه گفتند: "PLos Genetics görev در این مطالعه ، گفت که این ژن جدید می تواند به عنوان یک پیشگیری از بارداری استفاده شود. کارشناسان کنترل تولد خاطرنشان کردند که چنین قرص در دنیای پزشکی چقدر ضروری است.

پیشرو VEDA
در مردان ، روش کنترل تولد بیشتر توسط کاندوم یا نوتئین (وازکتومی) استفاده می شود. در این مطالعه سعی شده است علل ناباروری در مردان کشف شود. دانشمندان با بازی با کدهای ژنتیکی خوکچه هندی ناباروری را تشخیص داده اند. آنها دریافتند که خوکچه های هندی جهش یافته در نتیجه تغییرات ژنتیکی به دلیل وجود یک ژن تازه یافته ناباروری هستند. کارشناسانی که فهمیدند که این ژن تازه کشف شده دارای خواص پروتئین مانند است ، دریافتند که بدون پروتئین ، اسپرم نمی تواند پیشرفت خود را انجام دهد. کارشناسان به دنبال راهی برای متوقف کردن تولید اسپرم بدون ایجاد آسیب دائمی در مردان هستند. یکی از محققان لی اسمیت گفت: "احتمال تولید قرص ضد بارداری غیر هورمونی با هدف قرار دادن این ژن وجود دارد."

توزیع کاندوم به دانشجویان بحث ایجاد کرد

در کره جنوبی ، دولت در حال توزیع کاندوم به دانشجویان است. برنامه مخالف برخی والدین است.
اندازه متن خبر
چاپ متن خبر
در کره جنوبی ، اداره شهر سئول در نظر دارد کاندوم ها را برای دانش آموزان دبیرستانی توزیع کند و در ساختمان های خدمات شهری کاندوم را به منظور "ترویج رابطه جنسی ایمن" بفروشد. طبق اخبار موجود در کره جنوبی تایمز ، کاندوم ها در بیمارستان ها در مدارس نگهداری می شوند و ماشین های فروشنده در ساختمان های عمومی فروخته می شوند.


در آلمان کاندوم برای مقاربت جنسی لازم است


از طرف دیگر ، این برنامه ها ، که در محدوده برنامه اولیه "2018-2022 برنامه حقوق بشر ابتدایی دولت" قرار گرفت ، واکنش برخی محافل را نیز جلب کرد. آلماک گفت: محقق آموزش جنسی کاتولیک گفت: اولان آنچه دانش آموزان به آن احتیاج دارند آموزش است ، نه مسئولیت محافظت در مقاربت جنسی. برخی والدین ابراز داشتند که با این عقیده مخالف هستند که توزیع کاندوم به جوانان به این معنی است که yap رابطه جنسی بیشتری با آنها داشته باشد. این پیشنهاد توسط تولید کننده کاندوم کره ای Eve Condom پشتیبانی می شود که ماشین های فروش کاندوم را در سئول ، دائگو و گوانجو قرار می دهد.

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
لادن محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی