معرفی محصولات زناشویی مجاز

این وبلاگ برای معرفی محصولات زناشویی اصل و مجاز می باشد
مشخصات بلاگ

این وبلاگ جهت معرفی انواع محصولات زناشویی مجاز و اصل مانند انواع کاندوم های فضایی ، برقی ، تاخیری ، خاردار ، ژله ای ، انواع اسپری تاخیری ، انواع حلقه ویبره ، نوار بهداشتی و سایر محصولات مجاز می باشد . همچنین مقالات زناشویی و بهبود روابط زوجین در این وبلاگ قرار میگیرد .


در حقیقت ، این یک رفتار مثبت نیز برای آقایان است زیرا زنان دائماً از فکر کردن در مورد آنچه مردان می خواهند دست بردارند و بر اساس سلیقه و خواسته های خود سکسوالیته خود را هدایت کنند ، زیرا بدیهی است که آنها زنان جذاب ، مطلوب و خلاق تری پیدا می کنند. بیشتر مقالات در مورد چگونگی اغوا کردن مردان ، چیزهای جدید و مهیج در تلاش برای جلب رضایت آنها در رختخواب ، و اینکه چگونه می توانند به سرعت مشکلات شما را درمان کنند ، یا برعکس ، متمرکز شده اند. در این مقاله قصد داریم به ارتباط زنان با خود و بدنشان بپردازیم. با احترام کامل ، بدون نادیده گرفتن روانشناسی شما ، بدون دانستن بدن خود و درک نیازهای آن؛ شما در اینجا انواع نادرستی پیدا نمی کنید که هیچ اطلاعات واقعی و جامع در مورد دنیای جنسی شما به شما ارائه ندهد. آیا واقعاً می خواهید زندگی جنسی رضایت بخش داشته باشید؟ ابتدا با تعریف مهارتهای بالقوه خود شروع کنید. فقط با تلاش می توانید آنها را کشف کنید. موارد زیر را به خاطر بسپارید ، و حتی بیشتر انجام دهید و خودتان چیزی بنویسید. از آنجا که بسیاری از چیزهایی که در مورد قوانین طلایی رابطه جنسی کامل وجود دارد متأسفانه هنوز هم جزو مواردی نیست که جرات می نویسیم.

در کنار خود و البته شریک زندگی خود ، ابتدا باید به آنچه از شما به عنوان یک زن لذت می برد علاقه مند شوید
1. همراه خود و البته شریک زندگی خود باشید
از آنجا که دنیای مدرن تحت سلطه مردان است ، بیشتر مقالاتی که مشاهده می کنید ، مردانی است که درباره رابطه جنسی فکر می کنند ، چگونه او را به عنوان یک زن اغوا کنند ، چگونه خود را در رختخواب با او گره بزنید. حالا بیایید همه اینها را کنار بگذاریم. تصور کنید که چند مقاله از این دست در مورد زنان دیده اید. بیشتر مقالاتی که درباره آنها نوشته شده است حاوی اطلاعات دقیقی در مورد سلایق جنسی زنان نیستند و این مقالات به طور طبیعی ما را در مورد خودشان روشن نمی کنند. مردان همیشه ما را درک نمی کنند ، زیرا ما موجودات غیرقابل فهم هستیم گاهی به حس خوب و گاه بد اشاره می کنیم. اما چقدر خودمان را درک می کنیم؟ اجازه دهید در ابتدا این واقعیت را تصدیق کنیم که ما یک مبهم هستیم ، حتی برای خودمان. هر فرد دارای سلایق ، ترجیحات و گرایش های جنسی خود و باید باشد. این به اندازه دوست داشتن و انتخاب رنگ ، غذا ، لباس و فضای طبیعی طبیعی است. شرمنده چیزی نیست. به عنوان مثال ، اگر از رابطه جنسی دهانی لذت می برید و حتی آن را دوست دارید ، چرا از آن شرم دارید ... اگر شریک زندگی تان این لذت را با شما به اشتراک می گذارد ، باید از این همکاری لذت ببرید. زیرا این درست نیست که علاقه شما به مقاربت جنسی فقط به یکی از طرفین مربوط باشد و کاملاً کسل کننده است. شما باید بتوانید در مورد نیازها و سلیقه های خود صریح صحبت کنید. اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید و چه کارهایی را می توانید انجام دهید ، باید سعی کنید چه چیزی را ایجاد می کند و احساس خوبی دارد. اگر شریک زندگی ما نمی خواهد این کار را با شما انجام دهد ، به او اهمیت نمی دهد اگر از رابطه جنسی لذت می برید ، خواه از او لذت ببرید ، اگر او دائماً بهانه می کند. بدانید که او شریک مناسب و مناسبی برای شما نیست! هر روز صرف نادیده گرفتن یا انکار این حقیقت ناب و ساده چیزی نیست جز اتلاف وقت برای ترحم خود.


ارتباط عالی برای روابط جنسی عالی

 

قبلاً نیز در بالا به آن اشاره کردیم ، اما این ارتباط همچنین سزاوار است که مقاله ای باشد. حتی وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود ، ارتباطات همه چیز است. رابطه جنسی فقط منتظر نیست تا شخص دیگری با قرار دادن مواضع جدید یا اقدامات خلاقانه در مقابل شما از شما قدردانی و همراهی کند. ارتباطات مربوط به این است که شریک زندگی شما آنچه را که نیاز دارد و چگونه می خواهد بیان کند ، و اینکه چگونه جرات می کنید همین کار را علناً انجام دهید. اگر چه تمام راه در سراسر جهان، به ویژه در زنانی که به شرایط رام در ترکیه محاکمه و آن را نه تنها برای خودتان فشرده، آینده بسیار مهم است که به خوبی انجام به منظور باز کردن راه را برای زنان است. شما باید ذائقه و حتی استانداردهای خاصی داشته باشید و بتوانید صمیمانه به شریک زندگی خود ابراز کنید. اروم می خواهم این کار را بیشتر بکنی "، gerçekten من واقعاً کارهایی را که شما انجام می دهم دوست دارم" ، "من دوست ندارم این کار را انجام دهی" ، "این احساس خوبی به شما نمی دهد" و حتی وقتی می گویید "متوقف شوید ...... بدیهی است که" این در سنگ سنگین است " خوب ، می توانم بگویم که اتاق خواب بود. تختخواب نه تنها مکانی برای خوابیدن یا عشق ورزی است بلکه مکانی عالی برای گفتگو است. اما هر جا احساس راحتی کردید شما باید درباره این موضوعات خصوصاً در آنجا بحث کنید. شما می توانید از همه چیز با شریک زندگی خود صحبت کنید ، نمی توانید چیزی بیش از احساس راحتی ، شرم ، بی حوصله ، خجالتی و حتی ترس از رهایی از احساسات به او بگویید ، هر جا که هستید احساس امنیت می کنید. زمانی را ایجاد کنید که به طور مشترک ، از لحاظ ذهنی و عاطفی در دسترس باشید و در مورد زندگی جنسی خود صحبت کنید. فقط صحبت کنید ... و لطفا اما لطفا ، کاملاً صادق باشید ...

مطمئن شوید که می دانید چگونه از بیماری های مقاربتی جلوگیری کنید
3. عفونت های مقاربتی
HIV / AIDS ، هپاتیت B ، هپاتیت C ، سفلیس ، کلامیدیا ، Ureaplasma ، مایکوپلاسما ، سوزاک (سوزاک) ، زگیل HPV- دستگاه تناسلی ، هرپس سیمپلکس در صورت عدم محافظت از رابطه جنسی واژن ، مقعد و دهان قابل انتقال است. عفونت ها و بیماری ها شما باید از اقدامات احتیاطی برای محافظت از آنها اطمینان حاصل کنید. دقیق ترین راه حفاظت؛ اجتناب از روابط مشکوک و ترجیح روابط طولانی مدت ، تک همسری. استفاده از کاندوم در زنان و مردان خطر انتقال بیماری های مقاربتی را کاهش می دهد. همچنین باید آزمایشات منظم داشته باشید. اما "منظم farklı" برای افراد مختلف چیزهای مختلفی دارد. در حالت ایده آل ، شما باید بعد از هر مشارکت با شریک زندگی جدید خود به آزمایش بروید ، اما هر 6 ماه یا سالی یک بار یک تست را انجام دهید. هرچه تعداد شرکای جنسی بیشتر باشد ، خطر انقباض بیماریهای مقاربتی بیشتر خواهد بود. داشتن رابطه جنسی با بیش از یک نفر و یا داشتن رابطه جنسی با سایر شرکا خطرناک است. ممکن است بیشتر بیماریهای مقاربتی تشخیص داده نشوند زیرا علائم اولیه مشاهده نمی شود. علائم اصلی این بیماری ها است. تب ، درد عضلانی یا مفاصل ، بثورات پوستی ، سردرد ، اسهال ، تهوع و استفراغ ، تغییر در ترشحات واژن یا خونریزی غیر طبیعی ، خارش واژن ، ترشحات آلت تناسلی ، سوزش یا درد در ادرار ، زگیل در ناحیه تناسلی ، درد در هنگام مقاربت جنسی ، تورم بیضه ها و درد خونریزی متوسط ​​در دوره قاعدگی.

لازم نیست در رختخواب عجیب باشید
4- لازم نیست در رختخواب عجیب باشید
در بسیاری از مقالات ، تاکتیک هایی برای پیش بینی خواسته های مردان و زنده نگه داشتن توجه و توجه آنها پیشنهاد شده است. زیرا کسانی هستند که سعی در تقلب تقلب دارند زیرا رابطه جنسی با همان شخص علاقه خود را از دست می دهد و / یا بعد از مدتی کسل کننده می شود. با این حال ، جالب توجه است ، زندگی در جامعه ای که همه اشکال رابطه را به جز روابط تک همسایه مختل می کند ، فشار عظیمی ایجاد می کند. آیا برای داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش تر و سرگرم کننده تر ، باید عادات خود را تغییر دهیم یا مشکل در ذهن ما وجود دارد؟ بعضی از افراد احساس ناراحتی می کنند زیرا احساس نمی کنند که yatakta عجیب و غریب در رختخواب باشند ، مثل یک استاندارد هستند ، اما جنسیت سنتی را که تجربه می کنند رضایت بخش و بسیار خوشحال می کنند. با تمرکز بر لزوم توجه توجه شریک زندگی خود به شما ، مقالاتی که نشان می دهد کارهای جدیدی انجام می دهید ، دائماً بر خواننده فشار می آورند. بنابراین بیایید بگوییم که شما به مقالاتی که این نوع توصیه ها را انجام می دهند ، اهمیتی نمی دهید. حقیقت این است ، اگر احساس راحتی می کنید چه کاری انجام دهید یا نتوانید انجام دهید ، پیش بروید ، هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. اگر نیازی ندارید یا نمی خواهید؛ لازم نیست از رابطه جنسی سنتی خارج شوید و به عنوان مثال BDSM را امتحان کنید. اگر واقعاً آن را دوست ندارید ، اجازه ندهید که شریک زندگی تان شما را مجبور به انجام چنین کاری کند ، یا احساس ناقص یا ناکافی کند. این یک روش برای فهمیدن آیا شما شریک زندگی مناسب خود هستید یا خیر. این زندگی جنسی شما و روشی است که شما می خواهید.

بدن شما به نوعی زیبا است.… این نقطه نظر ممکن است مانند کلیشه به نظر برسد اما مطمئناً صحیح است. به هر کسی که می گوید شما باید بخشی از بدن خود یا چیزی در مورد آن را تغییر دهید شک کنید زیرا این یک رویکرد صادقانه نیست. در چنین حالتی ، هرگز ، هرگز فکر نکنید که مشکل دارید. زیرا شما مشکل نیستید؛ جامعه ... تنها و تنها هدف انجام ورزش در درجه اول سالم بودن است ، نه یک بدن ضعیف تر ، به شکل شکل و یا یک زندگی جنسی رضایت بخش. البته ورزش بر همه اینها تأثیر دارد و این تأثیرات از نظر علمی اثبات شده است. اما هدف از انجام ورزش نباید این باشد که آنها را داشته باشیم. علاوه بر این ، وقتی این کارها به صورت هدفمند انجام شود ، ممکن است اثر مورد انتظار را نشان ندهند ، که ممکن است منجر به سرخوردگی شود و شما را به سمت روانشناسی بدتر از گذشته سوق دهد. هدف ورزش باید سالم بودن و همچنین جسمی و روحی باشد. ورزش 20 دقیقه در روز برای داشتن باسن سفت تر و سفت تر ، از دست دادن 10 تا 20 یا 50 پوند یا قرار دادن سیلیکون بر روی سینه یا سفت کردن واژن با استفاده از توپ های Ben-Wa باعث بهبود زندگی جنسی شما نمی شود. لاغر بودن در جامعه؛ سالم و جذاب این یک دروغ بزرگ است این یک بازی جنسی است که همه ما سعی در بلعیدن داریم. ممکن است ما از انجام این بازی امتناع ورزیم. آنچه در اینجا می خواهیم بگوییم این نیست که ورزش یا زیبایی شناسی غیر ضروری یا بی فایده است. اول از همه ، شما باید بدانید که چه احساسی دارید. شما باید برای خود تصمیم بگیرید که آیا موارد تحمیل شده از خارج برای شما مناسب است و آیا واقعاً آنها را می خواهید ... شما لازم نیست که راهی باشید که کسی بخواهد از آنها باشد. کسانی که شما را دوست دارند باید شما را با همه عیب ها و نواقص خود دوست داشته باشند. و شما گفتید ، اگر شما از نظر روحی بی قرار هستید ، هدف از پوشیدن لباس ، بی قراری شما را تسکین نمی بخشد و شما را خوشحال نخواهد کرد. ممکن است شما برای مدت کوتاهی احساس رضایت خاصی را تجربه کنید belki پس چیست؟

واقعاً نباید تحت فشار باشد ...
6. واقعاً نباید تحت فشار باشد ...
لازم نیست رابطه جنسی برقرار کنید ، مگر اینکه آماده باشید. به عنوان مثال اگر از آن لذت نمی برید یا صدمه نمی بینید ، لازم نیست که رابطه جنسی مقعد داشته باشید و هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به انجام این کار کند. شما همچنین برای متقاعد کردن شریک زندگی خود برای ایجاد عشق به یک لباس شب زیبا یا لباس زیر زنانه نیازی ندارید. رابطه جنسی باید سرگرم کننده باشد بله اما اول از همه ، شما باید لذت ببرید و نگران نباشید. اگر فشار روانی یا جسمی به شما احساس می کند که کاری انجام دهید ، به روشی معین عمل کنید یا در زمان مناسب یک کار خاص را انجام دهید تا از حضور در فاحشه جلوگیری کنید ، می توانیم کاملا تضمین کنیم که شریک زندگی شما شخص مناسبی برای شما نیست. اگر شریک زندگی شما به شما فشار می آورد ، در مورد این مسائل با او صحبت کنید. اگر این کار متوقف نشود ، روابط خود را جدا کنید. شما سزاوار احترام هستید؛ این بدان معنی است که رابطه جنسی نباید از طریق دستکاری یا اجبار انجام شود.

فکر نکنید که رابطه جنسی بزرگ باید به ارگاسم منجر شود
7. فکر نکنید که رابطه جنسی بزرگ لزوماً منجر به ارگاسم می شود
یک رویکرد جنسی و دگرجنسگرا غالب است که رابطه جنسی با انزال مرد پایان می یابد. ما واقعاً از این افسانه خسته و خسته شده ایم. تمایلات جنسی ، هنگامی که طرفین به پایان رسید ، به توافق رسیده اند ، پس از آن پایان می یابد. هیچ قاعده رسمی وجود ندارد که بگوید چه زمان جنس به پایان می رسد یا شما باید با انزال مرد متوقف شوید. قوانین تنها مردان نیستند؛ متقابل و چیزهای دیگر ... رابطه جنسی لازم نیست که به ارگاسم منجر شود. شما می توانید در هر زمان به پایان برسد. اگر ارگاسم ندارید ، اما آن را می خواهید ، باید این موضوع را با همسر خود در میان بگذارید و راه های دستیابی به ارگاسم را با هم امتحان کنید.

رابطه جنسی بزرگ لزوماً نباید با مردان باشد.
8- هیچ قانونی وجود ندارد که لزوماً رابطه جنسی بزرگ با مردان زندگی نکند
بیشتر مقالات پیرامون تمایلات جنسی برای زنان نوشته شده است بر این اساس که شرکا باید مرد باشند. ما می دانیم که این واقعیت را کاملاً منعکس نمی کند. رابطه جنسی بزرگ هیچ ارتباطی با توهین جنسیتی ندارد. شاید شما به عنوان یک زن بتوانید جنسیت خود را در اوج زندگی کنید یا کسی که بتواند شما را زنده نگه دارد. به عنوان یک زن ، لزوماً جواب این سؤال نیست که چه کسی شما را از نظر جنسی تحریک می کند یا آنها را برانگیخته است. با خودتان صادق باشید. این شرم آور نیست که شما جنس خود را دوست دارید ، و به هیچ وجه ممنوع نیست ... شما نباید تحت فشارهای اجتماعی قرار بگیرید. ما نمی خواهیم که شما با این واقعیت زندگی کنید که اگر خم شوید ، هرگز تا آخر عمر خود از نظر جنسی خوشحال نخواهید شد.


نهایی رابطه جنسی شامل تأیید است

 

رابطه جنسی همیشه باید شامل تأیید باشد ، در غیر این صورت مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد و اگر متوقف نشود ، دوره ای می شود و به یک عادت تبدیل می شود. ما در مورد گرفتن اجازه شریک زندگی شما صحبت نمی کنیم. به عبارت دیگر ، "متأسفم عزیزم ، می توانیم دو دقیقه عشق بورزیم؟ مطمئناً Değil یک رویکرد اغراق آمیز نیست. تأیید متقابل همچنین از هرگونه سوء تفاهم که ممکن است اعمال شود یا به عنوان بی دقتی تلقی شود ، جلوگیری می کند. اگر شریک زندگی شما به شما احترام می گذارد ، می بایست اطمینان حاصل کند که شما هیچ رضایتی برای برقراری رابطه جنسی با او ندارید ، به روشنی و بدون هیچ فرضی. اگر به او احترام بگذارید ، همین کار را خواهید کرد. چگونه که؛ بگو بله؛ اگر به معنای تأیید باشد؛ نه گفتن این نیست که نازی انجام دهی ، امتناع کردن و معنای دیگری جز خود ندارد. احترام به شما و همسرتان و همچنین رابطه جنسی باعث بهتر شدن رابطه جنسی می شود.

با خودت عشق بورزی ...
10. ایجاد عشق با خود…
برای تجربه جنسی و لذت بردن از رابطه جنسی لازم نیست شخص دیگری را در زندگی خود درگیر کنید. استمناء چنان رابطه نزدیکی با شرم و تابو دارد که سعی می کنیم آن را از زندگی خود دور کنیم و سپس آن را از دیدگاه فرهنگی خود پاک کنیم. با این حال ، ما می دانیم که استمناء طبیعی ، لذت بخش و سالم است. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، خواب را بهبود می بخشد. عشق ورزیدن با شما به شما کمک می کند تا رابطه جنسی بهتر و راحت تری با شریک زندگی آینده یا شریک زندگی فعلی خود برقرار کنید زیرا این امر به شما کمک می کند تا درباره جنسی و بدن خود بیشتر بدانید. می توانید به آنها نشان دهید که هنگام عشق ، چه کاری را انجام دهید و چه مدت این کار را لمس کنید. در هر زمان استمناء کنید ، بدن خود را اکتشاف کنید ، اجازه دهید خواسته های شما شما را راهنمایی کند و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید.

منابع: 1 ، 2 ، 3.

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی